۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

ازادی

آزادی

می خواهم درباره آزادی با شما صحبت کنم. مساله پیچیده ای است و احتیاج به مطالعه و درک دارد. ما درباره آزادی، آزادی مذهب و آزادی عمل بسیار صحبت کرده ایم. کتاب های زیادی در این مورد توسط دانش پژوهان نوشته شده است اما فکر می کنم می توانیم به سادگی و مستقیما به آن نزدیک شویم وشاید به این ترتیب به یک راه حل واقعی برسیم.
نمی دانم آیا هرگز هنگام غروب آفتاب به برافروختگی فوق العاده آسمان نگاه کرده اید؟
برای دیدن، تماشاکردن و برای آنکه تمام حواس را متوجه یک چیز زیبا کنید ذهن بایستی از همه قیدها آزاد باشد و نبایستی متوجه مشکلات، نگرانی ها و تفکرات باشد. فقط هنگامی که ذهن کاملا آرام است می توانی واقعا مشاهده کنی زیرا در آن هنگام ذهن نسبت به زیبایی، فوق العاده حساس می شود و شاید این سرنخی باشد برای مساله آزادی ما.

ادامه مطلب...
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۴۵ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
واحد خواهران

فیلم میزگرد انقلاب با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان

سلام
بعد از تاخیر کمی تا قسمتی زیاد! فیلم را در فرمت 3gp و در 5 قسمت آماده دانلود کردیم.
توضیح مهم این که هم در نسخه اصل فیلم و هم در نسخه فعلی ( نسخه دانلود ) به دلیل خراب بودن سیستم صوتی تالار شهید فتوحی در آن برهه، صدا به شدت ضعیف ضبط شده است. ( افت صدا در فرآیند تبدیل فرمت رخ نداده است )
به همین دلیل توصیه می شود این فیلم را با نرم افزار VLC باز نمایید تا نرم افزار صدا را دو برابر کند...

دانلود تکه اول

دانلود تکه دوم

دانلود تکه سوم

دانلود تکه چهارم

دانلود تکه پنجم


لینک دانلود برنامه VLC

پی نوشت کمی مهم! :
سرویس بلاگ بیان برای خدمات فضای مجازی اش، یک محدودیت ترافیک دانلود و آپلود گذاشته است. یعنی اگر کاربران وبلاگ مجموعا بیش از یک مقدار مشخص از وبلاگ اطلاعات دریافت کنند، کاربران دیگر، نمی توانند از وبلاگ چیزی دانلود کنند.
با وجود این که سرویس بلاگ بیان فعلا مرام گذاشته و این محدودیت را اعمال نکرده است، ولی اگر دوستتان این فیلم را دانلود کرده است، این وابستگی ما به سرویس بلاگ را به بزرگی خودتان ببخشید و فیلم را از دوست تان بگیرید.( یعنی دانلود نکنید!)

۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۱۸ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
واحد برادران